İptal ve İade Koşulları

Goldgull olarak müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz. Sipariş iptali ve ürün iadesi süreçlerinde, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yönetmeliklere uygun hareket etmekteyiz.


Sipariş İptali

  • Siparişiniz, kargoya teslim edilmeden önce iptal talebinizi info@goldgull.com.tr adresine veya +90 212 547 46 92 numaralı telefonumuza iletmeniz durumunda herhangi bir ücret kesintisi olmadan iptal edilir.
  • Kargoya verilmiş olan siparişlerin iptali yapılamaz. Bu durumda ürünü teslim aldıktan sonra iade süreci başlatabilirsiniz.

İade Koşulları

  • Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade talebinizi iletebilirsiniz.
  • İade işlemi için ürünün;
    • Kullanılmamış,
    • Ambalajının açılmamış ve zarar görmemiş,
    • Satılabilirliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.

İade işlemi için şu adımları izleyebilirsiniz:

  1. İade talebinizi info@goldgull.com.tr adresine sipariş numaranızla birlikte yazılı olarak iletin.
  2. Tarafınıza gönderilecek iade onayı sonrası ürünü anlaşmalı kargo firması ile gönderin.
  3. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılır.
  4. Onaylanan iadelerde, ödeme tutarınız en geç 10 iş günü içinde ödeme yaptığınız karta iade edilir.

İade Edilemeyen Ürünler

  • Tüketiciye özel hazırlanmış ürünler,
  • Açılmış, kullanılmış veya ambalajı zarar görmüş ürünler,
  • Gıda ürünleri (örneğin açılmış kahve şurupları) gibi hızlı bozulabilen veya hijyen açısından tekrar satılamayacak ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Kargo Ücreti

  • İade işlemlerinde, ürünün kusurlu olmadığı durumlarda kargo ücreti ALICI’ya aittir.
  • Ürün ayıplı ya da hatalı gönderildiyse, iade kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.

İletişim Bilgileri

İptal ve iade süreçleri hakkında her türlü sorunuz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:

Goldgull
Adres: Sümer Mah. 28/1. Sk. No: 10 A Zeytinburnu / İstanbul
Telefon: +90 212 547 46 92
E-posta: info@goldgull.com.tr